Zespół Placówek
e-mail: zprs@mos.olawa.pl

Wycieczka do Wrocławia Drukuj Email
Wpisany przez: Patrycja Klepacz

wroclaw2018 thumb19 czerwca klasa VII MOS prawie w całym składzie wraz z jednym wychowankiem gr. III MOS wybrała się do Wrocławia na wycieczkę. Chłopcy byli pod opieką pani Martyny Herman i Patrycji Klepacz. Naszą podróż po Wrocławiu rozpoczęliśmy od spaceru z Dworca Głównego przez wrocławski rynek do Ostrowa Tumskiego. Wychowankowie mogli podziwiać wrocławskie kamienice, widzieliśmy sporą ilość wrocławskich krasnali oraz jarmark, który był na rynku.

Następnie udaliśmy się zwiedzać Ostrów Tumski, po spacerze po tym urokliwym miejscu wjechaliśmy windą na wieżę widokową, która mieści się w Katedrze pw. św. Jana Chrzciciela. Stamtąd podziwialiśmy panoramę całego miasta. Niektórzy chłopcy we Wrocławiu byli po raz pierwszy, widok miasta był dla nich zachwycający. Gdy zjechaliśmy na dół, to udaliśmy się na przejażdżkę tramwajem na obiad, a następnie do kina Nowe Horyzont obejrzeć film. Wyjazd okazał się udanym pomysłem, chłopcy zachowywali się kulturalnie i grzecznie, jednogłośnie stwierdziliśmy, że jesienią wybierzemy się na kolejną wycieczkę. :)

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie, zobacz politykę prywatności.

Akceptuję pliki cookie z tej strony